Friday 22 June 2007
Kako su noob-ovi postali profesionalci
Kako je počelo....

Ona: što sam se iznervirala zbog wowa :D
Ona: skinulo se ono sranje
On: ma šta će ti to?
Ona: pa sam onda išla da kreiram account
Ona: i traži ladno karticu
On: pa nego kako si mislila?
Ona: i ono sranje za wow se skinulo...pa me sad pita hoću pvp..rp ili rppvp mode LOL
On: lol
On: rppvp :P
Ona: wtf?:D
On: role playing player versus player
Ona: aaaaaaaaa
Ona: vidi malog zna
On: to ima u svim multiplayer igrama
Ona: meni je to spanish city :D
On: ma ima tu sto qrčeva
Ona: but muuum i just wanna create MY CHARACTER!!!!!
On: LOL
On: e si nabavila mitraljez u half lajfu?
Ona: nje
On: tu počinje zabava :D
Ona: pa kad cu ga nabavim? :|
Ona: e a sta znači RP?
On: pa kad izadješ iz grada
On: role playing
Ona: pa šta to znači?
Ona: jel ima opcija sam protiv svih? :D
On: znači da igraš po scenariju, nekoj priči, zavisi kako koja igra
Ona: aaaaaaaaaa
On: 8 miliona ljudi LOL
On: ne možeš da ubiješ nikog dok ne stigneš barem level 60
On: lol
Ona: omg
Ona: kaka je bre to igra?
Ona: pa šta se radi do 60lvl...da berem cveće?
On: pa nisi dovoljno jaka
On: ubijaš čudovišta, rešavaš questove i tako to
Ona:pih
Ona: hoću odmah da se bijem :D
On:vecina ljudi tu igra u timovima od po 10-100 ljudi, retko ko igra sam
Ona: ma kaki timovi :D
Ona: ja sam freelancer :D
On: znači ti lvl1 protiv njih 50 lvl60 lol
Ona: da igram sa nekim kretenima mnjeeee :D
On: nema od toga leba u wowu :D
Ona: serem ti se na igru tu onda :D
On: eee
Ona: ajd ti instaliraj isto pa zajedno da igramo
On: ne možemo oboje na isti account :P
Ona: uzeću od malog njegov account
Ona: on ionako ne igra
Ona: reče da će mi da
Ona: pa ti uzmeš njegov
Ona: on je level 38 ...paladin doduše
On: pa valjda možeš da napraviš više tih "likova"?
Ona: može naravno
On: pitaj ga za account pa ću da probam i ja, ako tebi radi naravno. neću da instaliram to govno pa posle da mi nešto ne radi
On: ok sad ću da probam
On:ako se loguješ i počneš da igraš javi mi
Ona: a koji taj qrac da izaberem normal ili rp?
Ona: pa evo daje mi da igram
Ona: tj da počnem
Ona: ne znam kako se ovde počinje :D
On: izaberi pvprp
Ona: šta je to?
On: pa rekao sam ti već jebem ti sveca da ti jebem
Ona: lol
On: player versus player i role playing
Ona: aha znači igras protiv drugih
On: uzmi oba, ako moze, nemam pojma
On: pa da, u tome je valjda i glavna fora
Ona: valjda :D
On: ali da bi stigla do levela (lol) 60, moras da igraš jedno 3 meseca po 8 sati. u to sam siguran
Ona: a šta ako me neko ubije posle 10 min :D
On: um
On: valjda samo gubiš 20 zlatnika il nešto
Ona:mali kaže da je 37 level stigao 5 sati 3 meseca
Ona: ma jebe mi se za lvl samo da vidim kaka je :D
On: pa ajde vidi pa mi reci
Ona:kako da mu dam ime?
On:kome bre?
Ona: pa sad pravim patuljka
Ona: smešni su :D
On: daj mu ime Authoritha
Ona: lol
Ona: e sad izgleda ko irac, strava je
Ona: onako sav narandžast
On: ma ima tu svašta
Ona: e liči na ćaleta jednog lika iz filma Brave heart lol
On: praviš patulje lol
On: vido sam patuljka
Ona: lol
Ona: kako da ga nazovem?
Ona: pošto liči na irca...nešto irish a?
On: nemam pojma, ja bi ga nazvao nešto idiotski
Ona: ne daću mu ime nekog staroslovenskog boga
On: tipa Asdf lol
Ona: moram da propagiram svoju naciju LOL
Ona: Svarog
On: :D
On: ma kaka nacija bre
On: pa ja sam se u generals potpisivao kao Gen. Mladić
Ona: Viljuška LOL
On: pa može
Ona: jaoj što sam neodlučna :P
On: ja sam u neverwinteru imao lika koji se zvao Asdfjklkkkk123
Ona: ti baš preteruješ :D
On: pošto sam ih imao već 20, smorilo me da smišljam imena
On: pa barem je bilo smešno lol
On: dobio sam neki free item u nagradi za najbolje ime
Ona: omg
On: :D
Ona: profiteru!
On: da :D
Ona: ok da bude onda Viljuška?
Ona: ili nešto drugo?
On:ili Car Dušan
On: Stefan Dečanski :D
Ona: lol
Ona: Miloš Obilić
On: you know that's the right thing
Ona: you know it makes sense :D
Ona: evo ušla sam u igru
Ona: ja sam patuljak u nekoj snežnoj dolini
Ona: i sad imam zadatak da donesem meso
Ona:ali ne mogu da igram sad jer moram da spremam rucak

Posle nekoliko nedelja....

On:imam kvest da ubijem nekog medveda
On: jedan medved lvl19, i 4 mala po lvl10
On: svi zajedno
On: jebali mi kevu 3 puta, a poslednji put mi malo fallo lol
Ona: teško
On: da, zajebano do džaja
On: imaju onaj maul udarac, koji pere od demedža
Ona: ma užas
Ona: ko o čemu mi o wow lol

Nedugo zatim...

On: Imam neki kvest u kome treba da se nadje neki item
On: Odem na internet i vidim da je item negde na dnu nekog okeana na drugom kraju sveta lol
Ona: omg!!!!!!!!
On: Pa sam krenuo lepo brodom stigao u wetlands, pa preko nekih vukojebina, planina, tunela, qrac, palac sve do iron forgea
On: pa onda metroom do storm... something grada, tako nešto
Ona: stormwind!
Ona: e pa tu sam ja blizu!
On: ma idi bre čoveče pešačio sam puna 2.5 sata lol
On: neki jebeni dinosaurusi, krokodili svašta nešto me napadalo
Ona: pa imaš u Loch Modan grifona da iznajmiš
On: krokodil kao imun na od prilike sve što ja imam, ladno kao hoće da me pojede po svaku cenu, a ja druid
Ona: tu sam ja ;)
On: ne mogu grifona, kaže da nije povezan ni sa jednim gradom odande
On: probao sam iz iron forgea
Ona: svašta
Ona: ja iz IF idem do LM
On: od prilike, patuljak mi rekao, ne možeš da letiš grifonom jer se trenutno nalaziš u pički materini lol
On: e stormwind je lep grad
On: od celog tog puta to je jedino šatro kvazilepo mesto
Ona: mene malo nervira dunno zasto ...humans su tako patetični
Ona: mislim oko njega, sam grad je užasan
On: skakao sam sa neke kule 20 metara u vodu da bi izašao lol
On: baš ono, epic jurney lol
On: a sve to da nadjem drugu polovinu nekog amuleta koji mi treba za kvest...
On: wetlands je depra samo tako
Ona: jeste
On: a vode na celom istočnom delu su mutne ladno, vidi se 5-6 metara samo
On: zagadili ljudi lol
On: sve u svemu, blizu sam, trebam da odem do obale mora od stormwinda, negde u okeanu se nalazi taj ajtem...
Ona: dje se ti nalaziš sada?
On: westfalls?
Ona: u thelsamaru
Ona: u kafani :D
On: to je relativno blizu, 15 minuta hoda lol
Ona: pa da lol
On: ja mogu grifonom u stormwind
On: imaš foru, klikneš num lock i lik sam hoda, ne moraš da držiš ciglu na tasteru
Ona: dobro je! :D

A sad znamo svako mesto po imence. K`o da smo se rodili u Azeroth-u.
Gospode, proklet da je Blizzard! :D
 
posted by Vacant at 13:43 | Permalink |


2 Comments:


website stats