Thursday 21 June 2007
Hard Disk Vs. Vacant
Pošto je pretoplo, ja sam naravno sad našla vremena da sredjujem foldere. Na mom hard disku vlada potpuni haos,ali takav haos u kojem se ni ja ne snalazim. Moj hard disk ima spostvenu volju i koliko god da ga sredjujem on se uvek vrati na neki svoj default raspored. Svaki put kad pomislim kako sam pronašla savršeno moguće "uredjenje" i kad samozadovoljno krenem da recimo udjem, slobodno, bez straha u folder Muzika shvatim da se tu nalaze elektronske knjige, crack-ovi, nešto razbacane mp3 muzike izvodača za koje nisam ni sanjala da ih imam...svega ima osim onoga što treba da se tu nalazi. Onda pravim novim folder Muzika. Radi. Sve je tu. Krećem da sortiram dalje i nailazim na još N foldera istog naziva sa istim sadržajem. Jer ja, svaki put kad reinstaliram sistem pravim foldere sumanutih imena. "Myd" - označava folder My documents iz 2006. godine kad sam onomad reinstalirala OP. Nikad sredjen. Da ne preterujem imam takodje N foldera sa oznakama- "my documents", "myd", "mydoc", "mydocum" i to sve iz raznih godina. Podfolderi su posebne priče. Toliko komplikovane da ih je nemoguće ispričati. Sve u svemu ja ne znam gde mi se šta nalazi.
Sredjivala sam i Bookmarks. Htela da mi barem to bude pregledno kad već ne može hard disk. Sve je išlo kako treba dok nije došao red na neke sajtove koji ne spadaju ni u jednu kategoriju. Lukavo se dosetih da ih smestim u folder Nesvrstani, misleći da ću znati prirodno, napamet koji su to sve bili nekategorizovani sajtovi. Naravno folder Nesvrstani je vrlo brzo postao jedan od najobimnijih bookmark foldera. Da preskočim deo kako se niko živ u njemu snašao ne bi. A samo sam htela da sve bude pregledno.
Dolazim na ideju da dozvolim nekom N.N. licu da mi sredi sav taj haos.

I have memorized...I have memorized...I have memorized...
 
posted by Vacant at 21:56 | Permalink |


1 Comments:


website stats