Wednesday 23 May 2007
Danas
- Ne priča mi se ni sa kim.
- Prvu kafu pijem upravo sada.
- Vratio se strah od smrti, pa sam ponovo uzela da čitam Veroniku koja je odlučila da umre.
- Nemam nameru da objašnjavam drugima da Paulo Koeljo nije šund pisac iako ga čitaju grand pevaljke.
- Boli me glava i istripovala sam se kako imam Heliko bakteriju (go figure out!).
- Došla sam do zaključka da iako možda nemam tu bakteriju onda imam nešto još gore (čitaj- nešto od čega se umire).
- Jedva sam smogla snage da odem do prodavnice i kupim kafu. Grand.
- Cigarete mi smetaju i odlučila sam po drugi put ove nedelje da ih ostavim.
- Nedostaje mi.
- Htela sam da gledam film "Intimnost", i pošto nisam mogla da ga nadjem setila sam se da sam ga dala nekome.
- Odlučila sam da više nikome ne dajem ništa svoje.
- Prenerazila sam samu sebe kada sam pomislila kako je bolje biti bezosećajna svinja.
- Totalno sam bankrot mama.
- Crne misli nagrnule a ja im duvam dim od cigarete u oči i usta ( da, misli imaju i oči i usta).
- Ne ide mi se ni u Azeroth.
- Mazi mi se neka mačka, kad ništa drugo nemam za maženje.
- Primećujem kako prema muškarcima sve više imam materinski instinkt.
- I opet mi nedostaje...a znam da me to samo priroda pokušava obmanuti ne bi li joj dala danak.
- Skičala sam za novim albumom Tori Amos, a sad pesme samo stoje stornirane u folderu.
- Uplašila sam se da sam u hroničnoj depresiji, pa sam se onda samoj sebi nasmejala.
- Ovo je samo jedan od onih loših dana.
 
posted by Vacant at 19:07 | Permalink |


3 Comments:


website stats