Monday 28 May 2007
Crveno, za skakanje po nebu i na rados` naravno


Sredjivala blog. Neko mi je preneo zarazu istrajnosti, inače bi odavno odustala. Takodje ignorišem napade mrzovolje. Čitam na jednom papiru piše -"Nedostatak samopouzdanja drugi je način nedostatka ljubavi prema sebi". E, a kad se ja jednom zaljubim u sebe onda ću postati za sve druge emotionally unavailable. Ok preterujem, ali to je samo zato što na neki način možda zavidim emocionalno osakaćenim osobama. Valjda od tolikih mojih strasti. A strast potiče od reči stradanje inače. Pa mi se nešto više i ne strada. I uopšte o ovome nisam ni htela da sad pišem...ne znam kako je došlo do ovoga. Ajd praviću se kao Sokrat koji je glumeći neznalicu primoravao ljude da koriste sopstveni razum. Ja sam ono što vi nikako ne biste voleli da jeste.Ok i ovo je neki post, šta sad? Ne mora sve da bude savršeno.
Kao što je i ovaj tekst formatiran potpuno pogrešno!
 
posted by Vacant at 16:14 | Permalink |


2 Comments:


  • At 28 May 2007 at 18:41, Anonymous Anonymous

    i tori amos je izashla da prosheta iz foldera :D :D :D saswim dowoljno za jedan post, i sledetji put da pishesh kad ne znash o chemu!! :D

     
  • At 28 May 2007 at 19:02, Blogger Vacant

    Da zbrisala je iz foldera u tim ljupkim sandalčicama :D
    Obećavam da ću pišem svaki dan ;)

     
website stats