Friday 24 August 2007
Bez naslova - piše Bot
Danas sam dobila poklon. Prevremeni, za rodjendan. Neko ko ga je poslao nije računao da će kutija prevaliti hiljade kilometara za samo tri dana. Ni moj poštar se nije nadao da će biti poslužen koka kolom. A ni ja se nisam nadala da će mi ta kutija izazvati gadan osećaj koliko smo zapravo svi udaljeni jedni od drugih ovim kompjuterima, koji su isprva bili smišljeni da zbliže ljude. Sada znam da nisam čovek tehnologije i da volim samo ono što ruke mogu da naprave. Ovaj blog ne prave ruke...ovaj blog je samo metrički skup neopipljivih impulsa i stoga ga ne smatram dragim. Neki blogeri mi sve više liče na botove.
A šta radim onda ovde? Hmmm, recimo da skupljam neke impresije? Čovek uvek za sebe nadje opravdanje. Kako je to čudesno lukavo biće.
E a sve je počelo rodjendanskom kutijom...Nepredvidivosti, ime ti je čovek!
 
posted by Vacant at 14:44 | Permalink |


2 Comments:


  • At 25 August 2007 at 17:53, Anonymous Anonymous

    Uživaj u poklonu - pusti se analize blogovanja ) Blog je samo još jedna rupa na saksiji zvanoj Internet ;)

     
  • At 25 August 2007 at 18:33, Blogger Vacant

    Sve iz kutije sam pazljivo pregledala i vratila nazad unutra. Sad svaki put kad prodjem pored nje otvaram je iznova kao da ne znam sta je unutra...hmmm... :D

     
website stats