Friday 29 June 2007
Useful software

Na nekom CD-u nadjoh program, navodno za rasterivanje komaraca. Nakon što sam ga uredno instalirala, iako veoma skeptična, očekivala sam da se desi čudo (tako je to, davljenik se i za slamku hvata). Medjutim komarci su se i dalje nesmetano rojili oko moje glave. Pomislih da sa mojim zvučnicima nešto nije u redu (jer bože moj, piše da sigurno rasteruje komarce i ja želim da verujem u to!), pa izadjoh na google da vidim šta su korisnici napisali o dotičnom programu. Kad tamo mišljenja raznih...većina se naravno solidarisala u mišljenju da program nije ni za kriv q, nekoliko napisalo da je problem u zvučnim karticama korisnika i da program radi savršeno, dok je jedan napisao kako je primetio da su se komarci ošamutili. Komentar tog zadnjeg mi je nekako ulivao nadu, pa sam malo sačekala da vidim hoće li se i ovi moji ošamutiti. Ništa! Apsolutno ništa se nije desilo.
Za one voljne da probaju evo linka - Anti Mosquito Software 1.0 Poželjno bi bilo da mi ostavite komentar u slučaju da ste rešili problem sa komarcima :D

Još jedan u nizu potpuno beskorisnih programa, veoma neophodan, kojeg možete preuzeti odavde - NaDa
 
posted by Vacant at 12:19 | Permalink |


2 Comments:


  • At 30 June 2007 at 11:12, Anonymous Anonymous

    ahahhahaha... kako me nasmeja do suza... jawi mi kad padne prwi komarac, pa mozda i ja probam taj antimosquito :D

     
  • At 19 December 2009 at 07:20, Anonymous Anonymous

    прочитајте цео блог прилично добро

     
website stats