Wednesday 16 May 2007
Serbia pwned
"Britanski ekspert za bezbednost Karin O'Rejli izjavila je danas da je NATO u poslednjem trenutku odlučio da pozove Srbiju da udje u 'Partnerstvo za mir', zato što je u sedište Alijanse stiglo pismo predsednika Srbije Borisa Tadića."

A Vacant kaže: "Ne čudi mene što su nas oni pozvali, nego što smo se mi odazvali. Hmm i dalje mi je ova tema vrlo degutantna...Ali razumem da je školovanje na elitnim univerzitetima jako skupo"

"U prisustvu predsednika Vlade Vojislava Koštunice koalicija DSS-NS predala je danas nešto posle 11 sati Republičkoj izbornoj komisiji izbornu listu sa 250 kandidata za narodne poslanike."

A Vacant kaže: "E pa čekajte ne mogu tako brzo da se prešaltam, dajte mi vremena...kojih sad to beše 250 kandidata?"

"Ambasador Srbije pri NATO-u Branislav Milinković takodje je ocenio da će pristupanje Partnerstvu znatno ojačati spoljnopolitičku poziciju Srbije. Milinković je,medjutim,rekao da bezuslovan prijem u Partnerstvo nikako ne znači da saradnja s Haškim tribunalom za Srbiju nije važna.On naglašava da to i dalje može da bude sredstvo pritiska na Beograd."

A Vacant kaže: "Da razumem da dotični gospodin mora da razmišlja o budućnosti svoje dečice. Pa neće valjda u Srbiji da ih školuje. Zato je pristupanje Partnerstvu za mir najbolje rešenje."
Ok, dovoljno sam gledala u ovaj NATO znak za danas i nikako ne mogu da se oduprem impresiji kako mi sve više liči na svastiku. E Srbijo Srbijo!
 
posted by Vacant at 21:10 | Permalink |


0 Comments:


website stats